جک پارکینگ

10 تا از بهترین جک پارکینگ خارجی

10 تا از بهترین جک های پارکینگ خارجی
5/5 - (1 امتیاز)

دراین مقاله سعی داریم که 10 تا از بهترین جک پارکینگ خارجی را که درایران با استقبال بیشتری نسبت به سایر رقبا مواجه شده  وکارآیی بهتری نسبت به سایر برندها داشته را مورد نقد وبررسی قرار دهیم.

بهترین جک پارکینگ خارجی را کدام کشور تولید می کند؟

در بین بهترین تولید کنندگان جکهای خارجی ، کشور ایتالیا پیشتازاین صنعت بوده وبا بیش از نیم قرن تجربه درتولید انواع جکهای پارکینگی ازجمله بازویی وریلی، بهترین وبا کیفیت ترین جکهای پارکینگی دنیا را تولید وبه تمامی قاره ها صادر می نماید.

کشورآلمان نیزبرای اینکه از این بازار جا نماند با تاسیس شرکت معتبر sommer که درکشور ما به جکهای زومر معروف هستند از سال 1980 در آلمان فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته با ارائه محصولاتی با کیفیت مشتریان زیادی راجذب نماید.

کشورهایی همچون فنلاند، پرتقال ، اسپانیا ،چین ، ترکیه و…نیز در دهه های اخیر به این صنعت روی آورده ومحصولات نسبتا خوبی را به بازار عرضه نمودند.

ناگفته نماند که کشور ما ایران نیز با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا جکهای بسیار خوبی همچون سیماران، میلان، یال، محک و…را وارد بازارنموده که انصافا برای ساختمانهایی با تردد متوسط مناسب می باشند.

1-جک پارکینگی وی توv2

جک وی توکالیپسو تولیدی شرکت وی تو ایتالیایی بوده که از سال 1980 در این کشور درزمینه جک پارکینگی وسیستم تردد خودکار، شروع به کار نموده ونزدیک به دودهه در ایران فعالیت خود را آغاز نموده است.

جک وی تو از لحاظ کیفیت وقیمت یکی از بهترین جک پارکینگ خارجی بوده که طرفداران بسیار زیادی دربین مصرف کنندگان دارد.

موتورقدرتمند ، بی صدا، نرم و روان، مدارفرمان دیجیتالی هوشمند ،گارانتی معتبر،طراحی موتورمنحصربه فرد ،استاندارد ip44 (ضد رطوبت وگرد وغبار) وقطعات بسیار با کیفیت ازمزایای این جک ایتالیایی بوده وبی شک یکی از بهترینهای این صنعت می باشد.

در سالهای اخیر با توجه به استقبال بسیارخوب از این جک ایتالیایی مشابه و فیک آن نیز در بازارموجود می باشد که یکی از راههای تشخیص جک اصلی با جکهای مشابه وفیک حک برند V2 برروی بازوها وتمامی قطعات آن می باشد وخلاص کن فیک متفاوت با اصلی می باشد.

در بین 10 تا از بهترین جک درب پارکینگی خارجی قطعا جک وی تو کالیپسو یکی از بهترین جک پارکینگی خارجی است.

10تا ازبهترین جکهای درب پارکینگی خارجی
جک پارکینگ V2 مدل Calypso

بررسی بیشتر ومشاهده قیمت جک پارکینگی وی تو کالیپسو

2-جک پارکینگی پروتکو Proteco

شرکت پروتکو از شرکتهای قوی ایتالیایی در تولید جک پارکینگی وسیستم های خودکار بوده که بیش از 40 سال دراین عرصه فعالیت دارد.

شرکت پروتکو جک بازویی با سیستم الکترومکانیکی وولتاژ ورودی 220 ولت تولید نموده که درایران طرفداران زیادی دارد.

کیفیت قطعات وآلیاژ بازوهای جک پروتکو بسیار خوب بوده ولی طراحی مدل لیدر آن ظاهر جالبی ندارد.

شرکت سیماران بعنوان وارد کننده ونماینده شرکت پروتکو درایران بوده وگارانتی محصولات آن توسط این شرکت ایرانی ارایه می گردد.

شرکت پروتکو دومدل جک Leader و Ace را روانه بازارکرده که درادامه با هریک از این مدلها بیشتر آشنا می شویم.

لیدر: جک لیدر که طراحی بازویی آن به کاسه ای،گلدانی یا موتور روبه بالا معروف بوده در دو مدل از لحاظ طول بازو به نام های لیدر 4 و لیدر 5 تولید شده است.

لیدر 4 طول بازوی 40 سانتیمتری داشته وبرای دربهای تا هرلنگه 2 متر مناسب بوده ولیدر 5 با طول بازوی 50 سانتیمتری مناسب دربهای تا 2/5 متربرای هرلنگه و وزن 350 کیلو گرم می باشد.

آیس: برای طراحی این مدل ، شرکت پروتکو سلیقه ی بهتری به خرج داده وبا موتور تخت وقدرتمند ، توانایی جابجایی هرلنگه درب تا 3 متر و450 کیلوگرم را دارا می باشد.

مدل آیس یکی از جکهای قدرتمند الکترومکانیکی وقطعا یکی از بهترین جک پارکینگی خارجی می باشد.

جک پارکینگی پرتکو مدل PROTECO ACE 

بررسی بیشتر وقیمت جک پارکینگی وی تو کالیپسو

بررسی بیشتر ومشاهده قیمت جک پارکینگی پروتکو

بررسی بیشتر وقیمت جک پارکینگی وی تو کالیپسو

3- جک پارکینگی نایس Nice

شرکت نایس در سال 1993 در کشور ایتالیا تاسیس شده وبا داشتن نمایندگی دربیش از 100 کشور از جمله ایران درتمامی قاره های جهان دارای شعبه می باشد.

کمپانی نایس یکی از معدود شرکتهای دراین حوزه می باشد که یکی از بزرگترین مرکز تحقیقاتی ومطالعاتی را در زمینه محصولات خود را دربین رقبا داشته وبیش از یک دهه مشغول تحقیق دراین زمینه بوده تا بهترین محصولات را با توجه به نیاز مصرف کننده عرضه نماید.

شرکت نایس جکهای خود را در دو ولتاژ ورودی 24 و220 ولت تولید واز لحاظ ساختار موتوری ،الکترومکانیک برای ترددهای پایین وهیدرولیک برای ترددهای بالا را تولید می کند.

آنچه برای این شرکت معتبر مهم می باشد طراحی زیبا ومنحصر به فرد محصولات آن بوده که مدلهای وینگو وتونا از شاهکارهای این شرکت می باشند.

مدل وینگو با بازویی کاملا پوشیده ،ضد رطوبت وگردو غبار بوده که با ولتاژورودی 220 ولت از قطعات با آلیاژی بسیارخوب در آن استفاده شده است.

مدل تونا هم از لحاظ ظرافت وزیبایی در بین مصرف کنندگان زبانزد بوده ویکی از زیباترین جکها از لحاظ طراحی است که با ولتاژ ورودی 24 ولت بسیار نرم ، روان وبی صدا می باشد .

البته تنوع جکهای نایس بالا بوده وبرای هرگونه شرایطی جک مخصوص به خود را دارد.

جک پارکینگ Nice مدل Wingo A60
جک پارکینگ Nice مدل Wingo A60

بررسی بیشتر ومشاهده قیمت جک پارکینگی نایس

4- جک پارکینگی بی اف تی bft

شرکت ایتالیایی بی اف تی از سال 1981 با تولید جکهای پارکینگی وسیستم های هوشمند تردد فعالیت خود را آغاز واز اواسط سال 82 درایران هم دارای نمایندگی می باشد.

تنوع محصولات بی اف تی هم درجکهای الکترومکانیکی وهیدرولیکی بالا بوده وبا ملزم کردن شرکت به رعایت منشور اخلاقی  حقوق مشتریان تمام تلاش خود را برای کیفیت بهتر محصولات خود بکاربرده است.

این شرکت ایتالیایی با به کاربردن استانداردهای جهانی از جمله Ip44 (ضد رطویت وگرد وغبار) در تمامی محصولات خیال مصرف کننده را برای استفاده این محصولات درهرشرایط آب وهوایی راحت می کند.

شرکت BFT درسالهای اخیر مدار الکترونیکی جکهای خود را ارتقا داده واشکالات بردهای قدیمی را برطرف نموده است واکنون درپک محصولات خود از مدار فرمان هوشمند وکوچک استفاده می نماید.

محصولات بی اف تی دارای 2 سال گارانتی بوده ولی یکی از اشکالات این جک هزینه تعمیرونگهداری بسیار بالای آن می باشد.

جک برقی BFT A25
جک برقی BFT A25

بررسی بیشتر ومشاهده قیمت جک پارکینگی بی اف تی

5-جک پارکینگی فک facc

شرکت فک یکی از قدیمی ترین وبزرگترین شرکتهای ایتالیایی در زمینه تولید جک بازویی، ریلی، راهبند واپراتور شیشه ای بوده که راهبند این شرکت بسیار معروف است.

بیشتر محصولات جک پارکینگی شرکت فک از نوع هیدرولیک بوده وفقط یک مدل جک الکترومکانیک با نام فک 412 تولید کرده است.

جک پارکینگی فک از لحاظ قیمتی با توجه به اینکه اکثرمدلهای آن هیدرولیکی بوده یکی از جکهای با قیمت بالای بازار بوده ولی درکنارآن ،کیفیت بسیار بالای محصول باعث شده که نمی توان به راحتی از انتخاب آن صرف نظرکرد و در ایران طرفداران زیادی دارد.

شرکت فک با اینکه در بسیاری از کشورها دارای نمایندگی بوده ولی بسته بندی تمامی محصولات خود را برای اطمینان بیشتر مصرف کنندگان در کشور ایتالیا انجام می دهد.

جک پارکینگی فک 412 که درایران طرفداران زیادی دارد موتور قدرتمند وطراحی ظاهری زیبایی دارد که برای ترددهای متوسط مناسب می باشد.

استفاده ازمیل ماردون استنلس و چرخ دنده های فلزی ،بازوهای آلومینیومی ،جایگزینی مدارفرمان هوشمند به جای مدارهای قدیمی ازمزایای این جک ایتالیایی می باشد.

گارانتی این محصول 4 ساله بوده ویکی از بیشترین گارانتی ها را دربین رقبا به خود اختصاص داده است. راهبندهای فک از پرطرفدارترین وبهترینهای بازارمی باشد.

جکهای هیدرولیکی این شرکت ایتالیایی جزء 10 تا ازبهترین جک پارکینگی خارجی می باشد.

جک پارکینگ Faac فک مدل 412
جک پارکینگ Faac فک مدل 412

بررسی بیشتر وقیمت جک پارکینگی فک

6-جک پارکینگی زومرsommer

شرکت زومر در سال 1980در کشور آلمان فعالیت خود را آغاز نموده ومحصولات بسیار خوبی را تولید نموده که درکشور ایران به زومر معروف است.

با اینکه کشور ایتالیا بهترین جکها را تولید می نماید اما این شرکت آلمانی نیز با استفاده از تکنولوژی روز اروپا محصولات بسیار با کیفیتی را روانه بازارکرده وقابلیت رقابت با برندهای ایتالیایی را دارد.

جکهای این شرکت قابلیت اتصال به باطری پشتیبان را داشته که درمواقع قطعی برق قابل استفاده می باشد.

شرکت زومر جکهایی با ولتاژ24 ولت را تولید کرده که با کیفیت بسیار خوب آن برای تردد های بالا نیز مناسب بوده وذکر این نکته  لازم است که این جکها برای دربهای سبک طراحی شده اند.لازم به یادآوری است که جکهای 24 ولت برای ترددهای بالا نیز مناسب می باشند.

محصولات زومر با طراحی مناسبی که داشته تاکنون هیچ گونه مشابه ونمونه تقلبی ندارد.

جکهای زومر با گشتاور مناسبی که داشته دارای موتوری روان، نرم وبی صدا بوده وبا مدار فرمان دو سرعته تا زاویه 120 درجه باز شوندگی دارد.با اینکه بهترین جکهای پارکینگی را کشور ایتالیا فعلا درانحصار خود دارد ولی محصولات زومر آلمان هم قطعا جزء بهترین جک پارکینگی خارجی می باشد.

7-جک پارکینگی فادینیFadini

شرکت فادینی از سال 1961 فعالیت خود را در کشور ایتالیا آغاز وانواع جکهای بازویی ،ریلی ،زیر سقفی ،راهبند و… را با کیفیتی بسیار بالا تولید می نماید.

این شرکت معتبر ایتالیایی یکی از برترین شرکتها دربین 60 شرکت برتر تولید کننده جک در دنیا بوده ومحصولات خود را به بیش از 50 کشور صادر، که کشور ما نیز جزء این کشورها می باشد.

مدل های Nuppi, Hindi, Aproli و MEC از محصولات باکیفیت این شرکت ایتالیایی بوده که برخی از مدلهای آن همچون MEC   قابلیت نصب بردربهایی با وزن 800 کیلوگرم را نیز دارد.

بیشتر تمرکز این شرکت ایتالیایی برروی تولید جکهای هیدرولیکی بوده واز مدار فرمانهای بی نقصی در محصولات خود استفاده می کند.

جکهای پارکینگی فادینی ازجکهای بسیار خوب وبا کیفیت بازاربوده ویکی ازبهترین های جک پارکینگی خارجی است که قیمتی نسبتا بالای دارد.

Fadini Nupi 66 جک پارکینگ
Fadini Nupi 66 جک پارکینگ

بررسی بیشتر وقیمت جک پارکینگ فادینی

8-جک پارکینگی بنینکا BENINCA

شرکت ایتالیایی بنینکا از سال 1979 با هدف تولید جکهای با کیفیت وقیمت مناسب در ایتالیا فعالیت خود را آغاز نموده وتا به امروز در بیش از 100 کشورازجمله ایران نمایندگی دارد.

شرکت بنینکا ازمعروفترين برندهاي توليد لوازم صنعتي و حفاظتي بوده و درکنار تولید جکهای بازویی ،انواع جکهای ریلی ،زیر سقفی و راهبند را نیز تولید می کند.

جک پارکینگی بنینکا درمقایسه با جکهای وی تو وپروتکوی ایتالیایی که درکشور ما فراوان است از لحاظ فنی وقدرت ضعیف تر می باشد.

جکهای شرکت بنینکا دارای ولتاژ ورودی 220 ولت بوده که مدلهای bill   وbob  آن در کشور ما وارد شده که bill  همانند پروتکو از طراحی جالبی برخوردارنبوده وموتور آن بصورت کاسه ای یا کوزه ای می باشد.

مدل bob اما ظاهری بهتر داشته وبصورت موتورتخت طراحی شده که کل بازوی آن پوشیده شده ودارای ip54  ضد رطوبت وگردوغبار بوده ویکی از محاسن بسیار خوب آن نشان دادن خطا یاعیب در صورت مشکل توسط مدار فرمان قدرتمند آن می باشد.

بنینکا هیدرو کب

بررسی بیشتر وقیمت جک پارکینگی بنینکا

9-جک پارکینگی لایف Life

شرکت لایف یکی دیگرازکمپانی های معروف در تولید جک بازویی وریلی بوده که نزدیک به نیم قرن فعالیت خود را آغاز ومحصولات خود رابه اکثر کشورها صادر می نماید.

جکهای پارکینگی لایف به زیبایی ،کیفیت ،قدرت وطول عمر بالا معروف هستند.

جکهای پارکینگی لایف با ولتاژورودی 24 و220 ولت تولید شده که فقط جکهای 220 ولت آن با توجه به استقبال درکشور ما وارد می شوند.

سری اپتیمو Optimo این شرکت ایتالیایی در 4 مدل برای انواع دربهای ورودی با وزن واندازه ای تولید شده که اپتیمو3 حتی برای دربهای تا هرلنگه 650 کیلوگرم هم کارایی دارد.

شرکت لایف همچون شرکت نایس درسالهای اخیر تیم تحقیقات قویی را برای بالا بردن کیفیت وجلب نظر مشتریان خود تشکیل داده است.

تمامی مدلهای جک پارکینگی این شرکت الکترومکانیکی (میله ماردون) بوده و طراحی پوشیده بازوهای آن مناسب هر نوع آب وهوایی با توجه به تنوع اقلیم در ایران می باشد.

گارانتی این محصول درکشور ما 18 ماه می باشد.

10-جک پارکینگی تیتان MPC

شرکت تیتان یا MPC نسبت به سایر رقبای ایتالیایی خود قدمت کمتری داشته وقریب به بیست سال است که با قدرت وارد این عرصه شده ورضایت مشتریان از اولویتهای این کمپانی می باشد.

جک تیتان دردو مدل 400 و600 جکهای خود راعرضه کرده وبا توجه به اندازه روتور و استاتوربزرگتر نسبت به سایر رقبا محصولاتی قوی تر رابرای جلب نظر مصرف کنندگان روانه بازارکرده است.

جکهای تیتان ازجکهای پیستونی بوده وبا مدارفرمان هوشمند به زبانهای انگلیسی وفارسی دربسته بندیهای آن قراردارد. با اینکه جک تیتان طرفداران خوبی در کشور ما داشته گارانتی یکساله این محصول می تواند یکی ازمعایب این شرکت ایتالیایی می باشد.

جکهای تیتان از لحاظ قیمتی جز10 تا ازبهترین جک پارکینگ خارجی با قیمت مناسب می باشد.

جک mpc titan
جک mpc titan

بررسی بیشتر وقیمت جک پارکینگی تیتان

10تا ازبهترین جکهای درب پارکینگی خارجی

با اینکه جکهای خارجی بسیاری در بازار ایران وجود داشته کارشناسان ما سعی کردند بهترین جکهایی که در ایران از سایر رقبا بهترعملکرد داشته را بررسی و 10 تا ازبهترین جک پارکینگی خارجی را به شما معروفی نمایند. کارشناسان فروش نوین هاوس می توانند با در نظر گرفتن ابعاد درب و تعداد تردد ساختمان شما بهترین و مناسب ترین جک های پارکینگی را به شما پیشنهاد دهند.

فروشگاه آنلاین نوین هاوس با داشتن بیش از ۷۰ مدل جک پارکینگی ایرانی و خارجی یکی از بهترین مراجع برای مقایسه و خرید جک پارکینگ به شمار می آید.

با بهترین جکهای پارکینگی ایرانی نیز در ادامه می توانید آشنا شوید

برای مشاوره وخرید با شماره های 021910902915 – 09397273043 – 09102115920 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *