جک پارکینگ

مقایسه جک سیماران ومیلان

5/5 - (1 امتیاز)

مقایسه جک سیماران فراز 4s ومیلان Mohest 400

مقایسه جک سیماران ومیلان مقایسه جک سیماران ومیلان

برای آشنایی شما با ساختار این دو برند ایرانی وخرید آسانتر مقایسه جک سیماران و میلان را انتخاب کرده ایم تا تصمیم گیری خرید جک پارکینگ برای شما راحت تر بوده و بتوانید محصول مطلوب برای درب پارکینگ ساختمان خود را انتخاب نمایید.

1- قدرت موتور: قدرت موتور جک پارکینگی سیماران s4 ومیلان هردودارای توان 280 ونیروی 2800 نیوتن می باشد که از لحاظ توان موتوری هیچ فرقی با هم ندارند.

2- ولتاژورودی: ولتاژ ورودی هردو جک 220 ولت می باشد.

3- مناسب چه دربهایی می باشند: هر دو مدل این جکهای مناسب دربهای تا 2/5متر و وزن هرلنگه 350 کیلوگرم وبرای تردد تا 16 پارکینگ مناسب می باشند که از لحاظ تردد دراین مورد دریک رتبه می باشند.

4- مدار فرمان(برد الکترونیکی): مقایسه جک سیماران ومیلان از نظرمدارفرمان یا همان برد الکترونیکی سیماران تا سالهای قبل Q60 بوده که از سال گذشته آن را به Q70 ارتقا داده که مشکلات مدار قبلی را برطرف نموده است.اما جک میلان ازمدار فرمانی با همین برند که بسیار شبیه به برد معروف رامونا می باشد استفاده می کند مدارفرمان سیماران درطراحی با سلیقه تر از میلان کارکرده ولی در کل هردو شرکت از مدار خوبی در محصول خود استفاده نموده اند.

5- سنسور (چشمی)وفلاشر: این دو شرکت معمولا از سنسورهای هم رده استفاده می نمایند ومیلان از فلاشرها با لامپ ال ای دی در بسته بندی خود استفاده می نماید.

6- بازو: مقایسه جک سیماران ومیلان از لحاظ بازو ،ظاهر بازوی میلان به شرکت پروتکو ایتالیا نزدیکتر است اما روان بودن بازویا شفت سیماران از میلان کمی بهتر می باشد.استفاده هردو شرکت از خلاص کن سوییچی وسیم پیچی بسیار خوب موتورهردو شرکت در محصول تحسین برانگیز است.

در مقایسه جک سیماران ومیلان از لحاظ شکل بازو ،میلان موتور رو به بالا وسیماران موتور روبه پایین دارد که برای دربهایی که با توجه به شرایط خاص درب همچون وجود درب عابر یا نفر رو در داخل درب پارکینگ که می بایست بازو در بالای چهارچوب درب قرار گیرد سیماران باتوجه به موتور رو به پایین انتخاب مناسب تری خواهد بود.

7- ریموت:مقایسه جک سیماران ومیلان را اگر بخواهیم از لحاظ ریموتهایی که درون بسته بندهای خود قرار می دهند مقایسه کرد، ریموتهای شرکت سیماران که مختص همین شرکت بوده ظاهری شکیل تر وکیفیت بهتری نسبت به میلان دارد.

8- گارانتی: گارانتی شرکت میلان 30 ماهه وگارانتی شرکت سیماران 24 ماهه می باشد.

نتیجه گیری: درکل برای مقایسه جک سیماران ومیلان هر دو شرکت با سابقه ای بیش از ده ساله درتولید جک پارکینگی، از قطعات نسبتا با کیفیت مشابه به هم استفاده می نمایند ولی سیماران با توجه به قدمت بیشتر خصوصا درتولید آیفون تصویری ونمایندگی بیشتر درکل کشور با استقبال بیشتری همراه بوده ، البته ناگفته نماند که قیمت جک سیماران از میلان نیز بیشتر می باشد.با مقایسه جک سیماران ومیلان به این نتیجه می رسیم که جکهای بسیار مناسبی برای واحدهایی تا حداکثر 18 پارکینگ می باشند.

شرکت سیماران نماینده شرکت پروتکو ایتالیا و وارد کننده محصولات این شرکت معتبر بوده وسعی کرده که ازتکنولوژی این کمپانی معروف در محصولات خود استفاده نماید مثلا درمدل p از بازوی کاملا ایتالیایی و وارداتی این شرکت استفاده ومابقی بسته که شامل مدار فرمان ،ریموت ،فلاشر ،سنسور را از تولیدات خود استفاده می نماید.

تولید وتنوع محصولات و جکهای سیماران که شامل جکهای بازویی درمدلهای مختلف وهمچنین ریلی با قدرتهای متنوعی همراه بوده اما شرکت میلان فقط یک مدل جک با قدرت 280 وات با طول بازوهای 400،500 و600 تولید نموده که اکثر برندها مدل 500 را ندارند.

نکته مهم در سیم پیچی میلان بوده که سیم پیچی با کیفیتی را درموتور خود تعبیه نموده است.

دربسته بندی هر دوی این جکها یک جفت بازو،دو عدد ریموت رایگان، یک جفت جشمی یاسنسور،فلاشر،مدارفرمان (برد الکترونیکی)،یراق آلات نصب ،دفترچه راهنما وگارانتی قراردارد.

مقایسه جک سیماران ومیلان

4 دیدگاه در “مقایسه جک سیماران ومیلان

  1. احمد گفت:

    با سلام وتشکر از مطلب مفیدتان

    1. نوین هاوس گفت:

      سلام خوشحالیم که مقاله مفیدی برای شما بود

  2. اشکان گفت:

    با سلام پیشنهاد شما برای درب ۳متری سیماران هستش یا میلان؟

    1. سلام هردو از لحاظ قدرت موتور برابرهستند وفرق چندانی با هم ندارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *